زبان خود را انتخاب کنید

لیفت و کشیدن پوست گردن برای جوان سازی و زیبایی گردن

لیفت و کشیدن پوست گردن برای جوان سازی و زیبایی گردن |گردن نیز مانند سایر اندام بدن، از عضلاتی تشکیل شده است که این عضلات ممکن است با گذشت زمان یا عدم استفاده دچار ضعف و سستی شوند. این امر بدین معنی است که پوست قرار گرفته بر روی عضلات گردن، تکیه‌گاه لازم خود را از دست می‌دهد و به احتمال زیاد دچار افتادگی می‌شود. در این حالت فرد به عارضه‌ای با نام غبغب مبتلا می‌شود. گذشت زمان نیز باعث از دست رفتن خاصیت کشسانی پوست می‌شود، که این امر نیز دلیل رایج دیگری برای افتادگی پوست گردن خواهد بود.

افتادگی پوست گردن و شلی و افتادگی پوست می‌تواند ظاهری پیر، خسته و چاق را برای افراد ایجاد کند. با گذشت سال‌ها، گردن ممکن است فرم طبیعی خود را به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خوشید، کاهش و افزایش وزن و یا فرآیند پیری از دست بدهد. این عارضه غالباً به کمک نوعی عمل زیبایی با نام لیفت گردن قابل درمان خواهد بود. عمل لیفت را می‌توان با تزریق بوتاکس و پرکننده‌ها، لیپوساکشن، لیفت گردن با نخ و جراحی انجام داد. هر چند انجام عمل لیفت گردن با عوارض محدودی همراه خواهد بود، ولی انتخاب شیوه‌ی مناسب انجام عمل در موفقیت این عمل بسیار تأثیرگذار خواهد بود. جراح زیبایی با در نظر گرفتن وضعیت سلامت کلی بیمار می‌تواند امکان حصول نتایج مد نظر از انجام جراحی لیفت گردن را تعیین کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ی روش‌های درمانی و تشخیص متقاضی مناسب برای جراحی و همچنین رزرو نوبت می‌توانید از طریق شماره‌ 03131312355  با ما تماس حاصل فرمایید.

لیفت و کشیدن پوست گردن برای جوان سازی و زیبایی گردن


معمولاً روش‌های مختلفی برای درمان زنان و مردانی که دچار تغییرات کاهنده‌ی وضعیت پوست گردن شده‌اند، مطرح می‌شود. این تغییرات می‌توانند شامل بروز چین و چروک، خطوط و از دست رفتن سفتی و محکمی پوست باشند. در زنان لاغر این عوارض معمولاً در سنین بالاتر از 45 سال قابل تشخیص خواهند بود و این زمان، بهترین موقع برای انجام درمان‌های لازم خواهد بود.

افراد متقاضی مناسب


 

دانستن این که هر عملی چه نتایجی خواهد داشت، در تعیین افراد واجد شرایط برای انجام آن، بسیار ضروری است. افزایش سن، کاهش قابل توجه وزن و وراثت، همگی عواملی تأثیرگذار بر انتخاب نوع عمل لیفت گردن خواهند بود. انجام این عمل‌ها برای تمام افراد متقاضی از هر طیف سنی مناسب خواهد بود. جراحانی که عمل‌های لیفت گردن را انجام می‌دهند از تکنیک‌های مختلفی برای انجام آن استفاده می‌کنند که این تکنیک‌ها شامل سفت کردن عضلات گردن، برداشتن پوست اضافی و یا از بین بردن چربی‌های زائد می‌شود. بهرگیری از این تکنیک‌ها، در ایجاد ظاهری جوان و جذاب بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

لیفت گردن بدون جراحی


 

تزریق پرکننده‌ها

lift3

در این روش، مناطقی از گردن که نیاز به تقویت داشته باشند، مورد تزریق پرکننده‌هایی ویژه قرار می‌گیرند. این عمل به طور کاملاً یکنواخت در سراسر گردن و با توجه خاصی به چانه انجام ‌می‌شود. این شیوه‌ی درمانی با استفاده از یک کانولای ویژه‌ی ارتجاعی که با هدف جلوگیری از ایجاد سوراخ‌های متعدد طراحی شده است، انجام می‌شود. این کانولا این امکان را فراهم می‌آورد تا ماده‌ی پرکننده به طور یکنواخت تمام گردن را پوشش دهد. این تکنیک بافت نرم گردن را تقویت می‌کند و در احیای هیدراتاسیون و قوام پوست آن بسیار مؤثر خواهد بود. مقدار 1 تا 3 میلی‌لیتر از ماده‌ی پرکننده تزریق خواهد شد. پس از آن، پزشک با ماساژ دادن ناحیه‌ی تحت تزریق، ماده‌ی پرکننده را بطور یکنواخت در تمام گردن توزیع می‌کند.

بوتاکس

lift51

در این تکنیک از بوتاکس برای فرم‌دهی مجدد به خط فک و فرونشاندن عضلات افتاده‌ی گردن استفاده می‌شود. تزریق بوتاکس در امتداد بخش پایینی خط فک صورت می‌گیرد و نیروی کشش رو به پایین وارد به گونه‌ها، اعمالی از جانب عضلات زیر آرواره را کاهش  می‌دهد. پس از شل شدن عضلات پایین کشنده‌ی صورت، عضلات بالا برنده بدون هیچ نیروی بازدارنده‌ای، گونه‌ها را بالاتر نگه خواهند داشت.  بوتاکس توازن قوای عضلانی را بهم می‌زند و فرم و سفتی و محکمی خط فک را اصلاح می‌کند. تزریق مواد شل کننده‌ی عضلات به خط فک و بخش بالایی گردن، انتقالی رو به بالا را برای پوست ایجاد می‌کند. این امر ظاهر خوش تراشی را به خط فک می‌دهد.

لیپوساکشن گردن

lift6

چربی اضافه‌ی زیر چانه را می‌توان به روش لیپوساکشن، از طریق ایجاد برشی 3 میلی‌متری، و یا اکسیزیون، از طریق ایجاد برشی کوچک در چین زیر چانه درمان کرد. انتخاب هر گزینه به چگونگی توزیع چربی‌ها وابسته است. اگر چربی‌ها بصورت زیر پوستی باشند، انجام عمل لیپوساکشن برای برداشتن آن‌ها کفایت می‌کند. ولی اگر چربی‌ها بصورت زیر ماهیچه‌ای باشند، انجام عمل اکسیزیون لازم خواهد بود. بررسی‌های قبل از عمل تعیین خواهد کرد که برای هر بیمار کدام عمل مورد نیاز خواهد بود. انجام هر کدام از این عمل‌ها فقط یک روز طول خواهد کشید و زخم‌های آن در عرض یک هفته بهبود خواهند یافت. آثار کبودی و تورم پس از این عمل نیز ظرف دو تا سه هفته برطرف خواهند شد. درد این عمل بسیار اندک خواهد بود.

لیفت گردن با نخ

lift7

از آنجایی که بسیاری از افرادی که خواهان انجام عمل لیفت گردن هستند، توانایی مالی انجام آن را ندارند و یا دوران نقاهت پس از عمل لیفت، برای آن‌ها بسیار طولانی است، لذا لیفت گردن با نخ امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. استفاده از نخ روشی بسیار مؤثر برای لیفت گردن خواهد بود.

در این روش، جراح برش‌های کوچکی را نقاطی کلیدی ایجاد می‌کند و از این طریق به کمک سوزنی بسیار باریک نخ‌هایی را برای لیفت بافت زیر پوست، وارد بدن بیمار می‌کند. خارهای ریزی که بر روی این نخ‌ها وجود دارد، آن‌ها را در جایگاه خود محکم نگه می‌دارد. حضور این نخ‌ها در زیر پوست، محرکی برای تولید کلاژن خواهد بود و از این طریق باعث لیفت گردن می‌شود. بیهوشی عمومی برای انجام این عمل لازم نخواهد بود و بیمار می‌تواند در طی عمل هوشیاری خود را حفظ کند.  یکی از مزایای این عمل این است که جراح به بیمار آینه‌ای خواهد داد و او می‌تواند در موقع عقب کشیدن نخ‌ها بازخورد خود را بیان کند.

جراحی لیفت گردن


 lift8

جراحی لیفت گردن عملی است که برای اصلاح ظاهر گردن از طریق کاهش پوست افتاده و آویزان آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این عمل برای زنان و مردانی که به دنبال ظاهری جوان هستند، بسیار مناسب خواهد بود.

روش انجام جراحی

انجام این عمل تحت بی‌هوشی عمومی صورت می‌گیرد. برای انجام جراحی، برشی کوچک در ناحیه‌ی جلویی زیر چانه و یا پشت گوش به منظور دستیابی به عضلات گردن و سفت کردن آن‌ها در صورت لزوم، ایجاد می‌شود. ممکن است پزشک برای برداشتن توده‌های چربی‌ اضافه‌ی این ناحیه از عمل لیپوساکشن نیز استفاده کند. مقداری از پوست اضافی گردن نیز با ایجاد برش‌های برداشته خواهد شد و سپس محل برش‌ها بخیه زده می‌شود. پس از جراحی، پانسمان فشرده‌ای برای کمک به کاهش تورم، برروی زخم قرار خواهد گرفت.

بهبودی

دوره‌ی نقاهت پس از جراحی لیفت گردن در 24 ساعت تا 72 ساعت ابتدایی ممکن است با تورم، کبودی، سفتی، مور مور، کرختی و احساس کشیدگی ناحیه‌ی تحت عمل همراه باشد.  بسیاری از بیماران پس از گذشت چند روز بعد از عمل قادر خواهند بود فعالیت‌های سبک خود را از سر بگیرند.توصیه می‌شود برای حداقل سه هفته  بعد از عمل از انجام فعالیت‌های فیزیکی سنگین خودداری شود. آثار زخم این عمل به خوبی پنهان خواهند شد و با گذشت زمان ناپدید می‌شوند.

ملاحظاتی پیرامون جراحی لیفت گردن

جراحی لیفت گردن معمولاً تحت بی‌هوشی عمومی انجام می‌شود. این بدین معنی است که داروهایی به بیمار داده می‌شوند که حالتی شبیه به خواب را برای او ایجاد می‌کند و به همین دلیل هیچگونه احساسی در مورد عمل در طول انجام آن نخواهد داشت. هرچند این روش میزان درد را به حداقل می‌رساند، لیکن ممکن است برای بیمارانی که از برخی بیماری‌ها، مانند فشار خون بالا، رنج می‌برند، دردسر ساز باشد.

اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان- خيابان توحيد جنوبي - چهار راه پليس - مجتمع ژيوار - طبقه دوم
031-31312355
0098-9134336787

مکان مطب روی نقشه