زبان خود را انتخاب کنید

37

صافی ملایم گونه‌ها، به خصوص در بیماران جوان را می‌توان با تزریق ژل یا چربی بدن خود بیمار با موفقیت به برجستگی خوش‌فرم و زیبا تبدیل کرد. چربی لازم برای تزریق از بخش‌های اهدا کننده از بدن خود بیمار، مانند شکم یا ران و اطراف لگن گرفته می‌شود و پس از خالص‌سازی در گونه تزریق می‌شود. ژل مورد استفاده در عمل گونه‌گذاری طبعاً سنتزی است. مشکل اصلی در تزریق ژل در گونه و تزریق چربی در گونه موقت بودن نتایج است و ماندگاری نتایج غیرقابل پیش‌بینی است. گزارش‌ها بیانگر ماندگاری 6 ماهه تا 3 ساله نتایج است.

دکتر جعفری پور، متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، به بیمارانی که می‌خواهند پروتز گونه را به عنوان روشی دائمی برای افزایش حجم گونه‌های خود استفاده کنند، پیشنهاد می‌کند تا ابتدا با استفاده از روش‌های موقتی، مانند تزریق ژل در گونه و تزریق چربی در گونه، میزان برجستگی گونه، تناسب گونه جدید با سایر اجزای صورت و نتیجه کار را ببینند. در صورت رضایت نهایی در مرحله بعد می‌توان از روش‌های دائمی برجسته‌سازی مانند لیفت گونه، پروتز یا ژل‌های دائمی استفاده کرد.

دستیاران دکتر جعفری پور در مطب ایشان آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه برجسته‌سازی گونه با تزریق ژل  و چربی در گونه هستند. جهت دریافت مشاوره، طرح سوال و گرفتن نوبت می‌توانید با شماره 31312355-031 تماس حاصل فرمایید.

 کاندیداهای مناسب برای گونه‌گذاری بدون جراحی


 عمل برجسته‌سازی غیرجراحی گونه یکی از عمل‌های نوین و پیشرفته زیبایی محسوب می‌شود که با دوران بهبود کوتاه و بدون عوارض ناخوشایند جراحی گونه‌ای زیبا، خوش‌فرم و برجسته خلق می‌کند. اکثر متقاضیان عمل غیرجراحی گونه‌گذاری را می‌توان در دو گروه اصلی زیر جای داد:

 1ـ متقاضیان 21 ـ 35 ساله با هدف داشتن گونه‌های زیباتر و خوش فرم‌تر

جوانان در صورت صاف و تخت بودن استخوان‌های گونه و مشخص نبودن آنها معمولاً تمایل به عمل گونه گذاری دارند. سال‌ها است که برجسته بودن استخوان‌های گونه یکی از معیارهای زیبایی و تعادل چهره به شمار می‌رود. ارمغان این عمل بدون درد گونه‌هایی خوش فرم وبرجسته است.

2ـ متقاضیان بالای 35 سال با هدف جوانسازی و زدودن آثار خستگی از چهره

چنانچه در پی‌آمد افزایش سن یا کاهش وزن حجم اطراف گونه کم شود، عمل گونه گذاری راه‌حلی سریع برای بازیابی جوانی از دست رفته خواهد بود. استخوان‌های برجسته گونه پوست و ماهیچه‌های صورت را نگه می‌دارد و بالا می‌کشد و به این ترتیب از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. برجسته کردن گونه صورت را مجدداً جوان می‌کند و چهره‌ی همواره خسته و خموده را شاداب می‌کند. حتی اگر در دوران جوانی نیز هیچ‌گاه گونه‌های برجسته نداشته‌اید، با این عمل می‌توانید جوان‌تر به نظر برسید.

روش‌های مختلف گونه‌گذاری بدون جراحی


 38

یکی از نتایج مستقیم گونه‌گذاری پدید آمدن اثری شبیه به لیفت میانه صورت است که باعث جوان‌تر به نظر رسیدن بیمار و کمتر شدن وضوح خط خنده می‌شود. روش‌های بسیاری برای لیفت و برجسته سازی گونه وجود دارد که لیفت میانه صورت، لیفت صورت به روش قدیمی، تزریق چربی در گونه و تزریق ژل در گونه از مهم‌ترین و پرکاربردترین روش‌ها محسوب می‌شود. دکتر جعفری‌پور در عمل غیرجراحی گونه گذاری از ژل‌هایی مانند رادیز، رستیلان یا ژوویدرم برای برجسته کردن گونه‌ها و محل اتصال پلک استفاده می‌کنند.

عمل غیرجراحی گونه گذاری در مقایسه با پروتز گونه یا جراحی لیفت صورت بسیار ایمن‌تر و کم هزینه‌تر است. پس از این عمل نیازی به استراحت کردن نیست و اکثر بیماران می‌توانند بلافاصله پس از اتمام عمل به سر کار بازگردند.

تزریق ژل در گونه

juvederm04

ژل‌های مورد تایید FDA برای عمل گونه گذاری، مانند ولوما، اسکالپترا و رستیلان با دقت در بافت‌های عمیق گونه تزریق می‌شود تا بهترین نتیجه به دست آید. پس از بی‌حسی موضعی گونه تزریق با استفاده از سوزنی بسیار ظریف انجام می‌شود. اکثر بیماران درد بسیار ناچیزی را تحمل می‌کنند. نتیجه عمل بلافاصله پس از تزریق ژل در گونه قابل مشاهده است و نتایج بسته به ژل استفاده شده به مرور زمان و همگام با تولید بیشتر کلاژن جدید بهتر می‌شود.

تزریق چربی در گونه

sj

این تکنیک گونه‌ها را با استفاده از چربی بدن خود بیمار برجسته‌تر می‌کند. این عمل در دو مرحله لیپوساکشن و تزریق (پیوند) چربی انجام می‌شود.

لیپوساکشن: لیپوساکشن با بهره‌گیری از روشی پیشرفته به منظور استخراج سلول‌های چربی از ناحیه اهدا کننده، معمولاً شکم، ران یا پهلو، انجام می‌شود. این تکنیک لیپوساکشن تهاجم کمتری دارد و به بافت‌های اطراف آسیب کمتری می‌زند، به همین دلیل کبودی و دوران بهبود پس از عمل کمتر است و سلول‌های چربی بیشتری زنده می‌ماند. سلول‌های چربی پس از استخراج برای تزریق ژل در گونه آماده می‌شود.

تزریق چربی: سلول‌های خارج و خالص سازی شده از طریق برش‌های بسیار کوچکی تزریق می‌شود که نیازی به بخیه ندارد و جای زخمی باقی نمی‌گذارد. با توجه به تکنیک به کار برده شده توسط دکتر جعفری‌پور دوران بهبود پس از عمل بسیار کوتاه و کمتر از یک روز است. نتایج پس از مدت کوتاهی قابل مشاهده است. ماندگاری نتایج معمولاً طولانی است.

گونه‌گذاری در یک نگاه


عمل گونه گذاری با تزریق چربی در گونه یا تزریق ژل در گونه انجام می‌شود. چربی مورد نیاز با استفاده از عمل لیپوساکشن از محل اهدا کننده از بدن خود بیمار گرفته می‌شود و سلول‌های چربی پس از خالص‌سازی در گونه تزریق می‌شود تا گونه برجسته‌تر و خوش فرم‌تر شود.
مزایا دکتر جعفری پور در عمل گونه گذاری از تکنیک پیشرفته‌ای بهره می‌گیرند که برخلاف پروتزهای مصنوعی و قدیمی گونه نتایجی طبیعی با ماندگاری بالا را به دست می‌دهد، بدون آن که لازم باشد بیمار مدت طولانی استراحت کند یا جای زخم و بخیه را روی صورت خود تحمل کند.
دوران بهبود بیماران معمولاً پس از عمل نیاز به یک روز استراحت دارند.
نتایج بیماران پس از گونه گذاری متوجه متقارن‌تر و برجسته‌تر شدن استخوان‌های گونه می‌شوند. به علاوه با برجسته‌تر شدن گونه‌ها دیگر اجزا صورت خوش فرم‌تر و متناسب‌تر به نظر می‌رسند.
دستاورد افزایش اعتماد به نفس و حس رضایت از خویشتن در کنار زیبایی بیشتر غالباً از شاخص‌ترین دستاوردهای عمل برجسته کردن گونه محسوب می‌شود.

 

اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان- خيابان توحيد جنوبي - چهار راه پليس - مجتمع ژيوار - طبقه دوم
031-31312355
0098-9134336787

مکان مطب روی نقشه