زبان خود را انتخاب کنید

فرم بینی بعد از عمل چه تغییری می کند؟ | در صورتی که بهترین عمل زیبایی بینی را بر روی صورت خود انجام دهید تغییرات مثبتی در زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. اگر به جراح خود اطمینان دارید و توقعات واقع بینانه‌ای از نتیجه‌ی عمل داشته باشید، بینی با ظاهر جذابی خواهید داشت که هماهنگ با سایر اجزای صورت می‌باشد. هرچند باید برای نحوه‌ی تغییرات بینی عمل شده در طول زمان آمادگی داشته باشید. این تغییرات منفی نیستند بلکه تغییراتی هستند که در طول بهبودی شما رخ داده و در انتها بینی زیبا و جدیدی ظاهر می‌شود.فرم بینی

تغییرات بینی عملی با گذشت زمان


حتی بعد از انجام بهترین عمل زیبایی بینی، زمان شکل بینی را تغییر می‌دهد. به منظور درک بهتر این تغییرات، در ادامه روند جامعی از نحوه تغییر فرم بینی ارائه شده است:

بلافاصله بعد از جراحی

بعد از عمل بینی باید استراحت کنید. برای دیدن تغییرات قابل مشاهده در بینی زحمت رفتن به جلوی آینده را به خود ندهید. زیرا در این زمان، مشاهده‌ی فرم بینی با وجود تورم دشوار است. متورم شدن بینی بعد از عمل جراحی کاملاً طبیعی است و در واقع فرایند طبیعی بهبود بدن بوده که جای نگرانی ندارد.

یک هفته بعد از جراحی

به منظور محافظت از بینی از یک آتل یا بانداژ محافظتی استفاده می‌شود که بعد از مدتی برداشته شده و بینی یک شکل پایه و بدون فرم محسوسی خواهد داشت. مقداری تورم وجود دارد، هرچند پل بینی بسته به هدف جراحی برجسته‌تر می‌باشد.

سه هفته تا سه ماه بعد از جراحی

تورم باید تا این زمان بطور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته باشد. حال می‌توانید متوجه تغییرات بینی خود شوید. پل بینی خوش فرم شده و نوک آن در محل جدید خود قرار گرفته است. برای برخی افراد، تورم بعد از سه هفته بطور کامل برطرف می‌شود، در حالی که برای برخی دیگر می‌تواند تا سه هفته‌ی دیگر نیز باقی بماند. تغییرات بین سه هفته و سه ماه بعد از عمل جزئی هستند.

شش ماه بعد از جراحی

شش ماه بعد از عمل زمانی است که نتایج عمل بینی زیبایی خود را بطور کامل نشان می‌دهند. نوک بینی دارای شکل مشخصی بوده و کناره‌ها و پل بینی دارای تقارن با سایر اجزای صورت خواهند بود.

بسته به چگونگی بازیابی بدن بعد از جراحی، مشاهده‌ی نتایج نهایی و کامل می‌تواند تا دو سال طول بکشد. مهم‌ترین بخش این است که نتایج عمل زیبایی بینی دائمی می‌باشند. اما در صورتی که دچار سانحه شوید، مشکلات تنفسی داشته باشید یا متوجه تاثیرات پیری روی صورت شوید، رینوپلاستی ثانویه نیز در دسترس خواهد بود. این روش اساساً یک عمل بینی است که شکل و عملکرد بینی را بازیابی می‌کند بطوری که نتیجه‌ی آن دقیقاً مانند نتایج بعد از جراحی اول باشد.

اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان- خيابان توحيد جنوبي - چهار راه پليس - مجتمع ژيوار - طبقه دوم
031-31312355
0098-9134336787

مکان مطب روی نقشه