زبان خود را انتخاب کنید

آیا من به لیفت صورت (Facelift) نیاز دارم؟

با افزایش سن ، به دلیل تغییرات طبیعی مربوط به سن ، شکل و فرم صورت شما تغییر می کند. پوست شما از خاصیت ارتجاعی و شل شدن کمتری برخوردار می شود و رسوبات چربی در برخی از مناطق صورت کاهش می یابد و در برخی دیگر افزایش می یابد. تغییرات مربوط به سن در صورت شما که ممکن است با لیفت صورت کاهش یابد شامل موارد زیر است:

  • کاهش حجم و افتادگی در وسط صورت
  • چین های عمیق زیر پلک های پایین
  • آویزان ظاهر شدن گونه های شما
  • چین های عمیق از بینی تا گوشه دهان
  • از دست دادن حجم در قسمت پایین صورت که باعث ایجاد غبغب می شود
  • آویزان شدن پوست و چربی اضافی در گردن

از بین رفتن خطوط جوانی صورت می تواند به عوامل مختلفی از جمله وراثت ، جاذبه ، شرایط محیطی و استرس مربوط باشد.

Facelift برای چه کسانی مناسب است؟

این که آیا مواد پرکننده تزریقی دیگر نتایج مطلوبی را ارائه نمی دهند ، یا اولین بار است که به فکر درمان می افتید تا ظاهر جوان خود را بدست آورید ، لیفت صورت ممکن است این راه حل باشد. کاندیدای مناسب برای جراحی مردان و زنان بالای 45 سال هستند که ساختار صورت قوی و افتادگی متوسط ​​پوست خود را حفظ می کنند. بیماران خارج از محدوده سنی ممکن است هنوز واجد شرایط این روش باشند. بعضی از بیماران ممکن است فقط به لیفت صورت مینی نیاز داشته باشند ، این روش کمتر تهاجمی است که برای سفت شدن ویژگی های صورت با زمان بهبودی کوتاه تر استفاده می شود. این روش تحت بی حسی موضعی با آرام بخشی یا بیهوشی عمومی چند ساعت طول می کشد. این به طور معمول یک عمل جراحی سرپایی است ، اما برخی از آنها ممکن است نیاز به اقامت بیمار در بیمارستان داشته باشند. بیشتر بیماران در طی 10-14 روز به کار خود بازمی گردند و می توانند پس از دو هفته فعالیت های شدیدتری را از سر بگیرند. نتایج معمولاً پنج تا ده سال طول می کشد.

mini facelift va

مشاوره ی قبل از عمل جراحی:

یک مشاوره جامع با دکتر جعفری پور مشخص خواهد کرد که چه نوع لیفت مورد نیاز است و آیا انجام اقدامات اضافی مانند لیفت پلک ، لیفت ابرو  در کنار لیفت صورت برای دستیابی به کانتورینگ ایده آل و ظاهر جوان شده ضروری است. این مشاوره احتمالاً شامل موارد زیر خواهد بود:

  • شرایط پزشکی گذشته و فعلی شما
  • جراحی های قبلی ، جراحی های پلاستیک قبلی ، عوارض ناشی از جراحی های قبلی
  • سابقه سیگار کشیدن و مصرف مواد مخدر یا الکل بررسی دارو
  • نام و دوزهای تمام داروهایی را که به طور منظم مصرف می کنید ، از جمله داروهای تجویز شده ، داروهای بدون نسخه ، داروهای گیاهی ، ویتامین ها و سایر مکمل های غذایی
  • معاینه صورت
  • انتظارات شما از نتیجه ی جراحی

جراح پلاستیک شما از زوایای مختلف از چهره شما عکس گرفته و از برخی ویژگی ها از نزدیک عکس می گیرد. جراح همچنین ساختار استخوان ، فرم صورت ، توزیع چربی و کیفیت پوست شما را بررسی می کند تا بهترین گزینه های شما برای جراحی لیفت صورت را تعیین کند.

و در نهایت یک برنامه جراحی سفارشی بر اساس اهداف شما تدوین می شود.

face lift 732x549 thumbnail

 

لیفت صورت چگونه انجام می شود ؟

 لیفت صورت با برش هایی که در اطراف گوش و زیر چانه پنهان شده است ، مجدداً موقعیت عضله زیر پوست را ایجاد کرده و سفت می شود. استفاده از کشش پوست یک تصور غلط از لیفت صورت است و در صورت استفاده ، به طور معمول نتایج نادرست و غیرطبیعی را به همراه دارد.

اقدامات قبل از لیفت صورت:

دستورالعمل های دارویی را دنبال کنید. در مورد اینکه چه داروهایی را باید قطع کنید و چه موقع آنها را قطع کنید دستورالعمل دریافت خواهید کرد. به عنوان مثال ، احتمالاً حداقل دو هفته قبل از جراحی از شما خواسته می شود که هر داروی رقیق کننده خون یا مکمل را قطع کنید. با پزشک خود درمورد اینکه چه داروهایی بی خطر هستند و یا اینکه آیا باید دوز دارو تنظیم شود ، صحبت کنید.

صورت و موهای خود را بشویید. به احتمال زیاد صبح روز جراحی از شما خواسته می شود که موها و صورت خود را با صابون میکروب کش بشویید.

از شما خواسته می شود بعد از نیمه شب شب قبل از لیفت صورت ، از خوردن هر چیزی خودداری کنید. شما می توانید آب بنوشید و داروهایی را که توسط جراح شما تأیید شده است مصرف کنید.

در هنگام بهبودی ترتیب کمک دهید. اگر لیفت صورت شما به صورت سرپایی انجام شد ، برنامه ریزی کنید که کسی بعد از جراحی شما را به خانه برساند و شب اول بعد از جراحی در کنار شما باشد.

بیشتر بیماران در طی 10-14 روز به کار خود بازمی گردند و می توانند پس از دو هفته فعالیت های شدیدتری را از سر بگیرند. نتایج معمولاً پنج تا ده سال طول می کشد.

 برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان- خيابان توحيد جنوبي - چهار راه پليس - مجتمع ژيوار - طبقه دوم
031-31312355
0098-9134336787

مکان مطب روی نقشه