زبان خود را انتخاب کنید

bettersex8

فواید داشتن رابطه جنسی در زندگی:

 عشق ورزیدن فواید عاطفی و روانی بسیاری دارد. رابطه جنسی ارتباط مستقیمی با کیفیت بهتر زندگی دارد. برخی از این مزایای آن عبارتند از:

  • تصویر بهتر از خود: رابطه جنسی می تواند باعث افزایش عزت نفس و کاهش احساس عدم امنیت شود و منجر  به درک مثبت تری از خود شود.
  • نرخ بالاتر شادی: طبق مطالعاتی که در سال های اخیر انجام شده ، رابطه جنسی با رضایت بیشتر و رابطه جنسی با کیفیت بهتر باعث افزایش خوشبختی می شود
  • پیوند بیشتر: مواد شیمیایی مغز در حین رابطه جنسی آزاد می شوند ، از جمله اندورفین که تحریک پذیری و احساس افسردگی را کاهش می دهد. هورمون دیگر ، اکسی توسین ("داروی آغوش") با فعالیت های جنسی افزایش می یابد. اکسی توسین به تقویت احساس آرامش و رضایت کمک می کند.
  • رهایی از استرس: رابطه جنسی می تواند یک روش موثر در کنترل استرس باشد. رابطه جنسی هورمونهای استرس را کاهش می دهد ، مانند کورتیزول و آدرنالین (اپی نفرین) ، و اثرات آن تا روز بعد ادامه می یابد. 
  • بهبود کیفیت خواب: ارگاسم باعث ترشح هورمون پرولاکتین می شود که به خواب کمک می کند

چه مدت بعد از جراحی بینی می توانم رابطه جنسی برقرار کنم؟

پاسخ این سوال به نوع جراحی شما و سرعت بهبود بدن شما بستگی دارد. در حین رابطه زناشویی بعد از عمل بینی احتمال ضربه به بینی وجود دارد و از آنجایی که استخوان بینی هنوز استحکام خود را به طور کامل بدست نیاورده ممکن است آسیب دیده و نیاز به جراحی مجدد پیدا کند. حتی اگر فعالیت جنسی شما خطری در ضربه به بینی نداشته باشد ، ممکن است فشار خون شما را بالا ببرد و ضربان قلب شما را افزایش دهد.  این مساله ممکن است تورم بینی شما را تشدید کرده و حتی احتمال خونریزی را افزایش دهد. 

لذا مانند اکثر جراحان ، من به شما توصیه می کنم قبل از انجام فعالیت های بدنی شدید بعد از جراحی بینی حدود 3 هفته صبر کنید. در چند هفته بعد از عمل ، اگر به طور اتفاقی دوباره خود را در حال رابطه جنسی دیدید ، از بینی خود به هر قیمتی محافظت کنید.

 

bettersex6


با توجه به این که داشتن رابطه جنسی بخشی سالم از زندگی اکثر مردم است، پرسش در مورد اینکه چه زمانی می توانید رابطه جنسی را بعد از جراحی پلاستیک از سر بگیرید طبیعی است. اگرچه پرسیدن این سوال باعث می شود برخی از بیماران احساس خجالت کنند، ما می خواهیم به شما اطمینان دهیم که جراح پلاستیک شما خوشحال خواهد شد که پاسخی ارائه دهد . زیرا آنها می دانند که آگاهی از محدودیت های جسمی در دوران نقاهت چقدر مهم است.

بنابراین هرگز از پرسیدن این سوالات از اعضای تیم پزشکی ما شرمنده نشوید. 

bettersex9

اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان- خيابان توحيد جنوبي - چهار راه پليس - مجتمع ژيوار - طبقه دوم
031-31312355
0098-9134336787

مکان مطب روی نقشه