زبان خود را انتخاب کنید

buccal

بوکال فت چیست؟

 در گذشته معمولا داشتن صورت پر و اصطلاحا گرد مزیت و جزء موارد لازمه زیبایی در نظر گرفته می شد. ولی در حال حاضر بر خلاف گذشته داشتن گونه هایی برجسته و فک زاویه دار مورد پسند اکثر مردم می باشد. به همین دلیل اکثر افراد به دنبال زاویه دار کردن صورت از طریق تخلیه چربی های دهانی که اصطلاحا تخلیه بوکال گفته می شود هستند تا به دنبال آن گونه و زاویه فک آنها بیشتر نمایان شود. خوشبختانه علم همراه و پا به پای تغییر سلایق افراد برای زیبا نگه داشتن چهره خود پیشرفت کرده و انجام این گونه عمل ها را امکان پذیر نموده است. این روش شکل صورت را از یک شکل مربع یا جعبه ای به شکل  "V" یا "قلب" قلابدار و جذاب تر تبدیل می کند.

Buccal Fat Removal 300x300

 

نحوه جراحی :

بعد از بی حس کردن ناحیه با بی حسی موضعی ، پزشک یک برش کوچک در داخل دهان شما ایجاد می کند و از این طریق با احتیاط بالشتک های چربی زیر گونه های شما را استخراج می کند.

Buccal Fat Pad Removal

آماده سازی پیش از جراحی:

در هنگام آماده شدن برای جراحی برداشتن چربی باکال ، ممکن است از شما خواسته شود:

تست آزمایشگاهی یا ارزیابی پزشکی دریافت کنید

داروهای خاصی مصرف کنید یا داروهای فعلی خود را تنظیم کنید

سیگار نکشید

از مصرف آسپرین ، داروهای ضد التهاب و مکمل های گیاهی خودداری کنید زیرا باعث افزایش خونریزی می شود

دوره نقاهت پس از عمل:

بهبودی در این روش بسیار سریع است و حداقل تأثیر بر زندگی روزمره شما خواهد داشت. ممکن است تورم کمی و درد در گونه وجود داشته باشد که به راحتی با داروهای بدون نسخه قابل درمان است. تقریباً بلافاصله پس از عمل شاهد بهبود خط گونه خواهید بود . بعد از چند روز اول ، هیچ محدودیتی در رژیم غذایی و فعالیت وجود ندارد و همه بیماران به روال عادی خود برمی گردند.

 برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان- خيابان توحيد جنوبي - چهار راه پليس - مجتمع ژيوار - طبقه دوم
031-31312355
0098-9134336787

مکان مطب روی نقشه