زبان خود را انتخاب کنید

گردشگری پزشکی در یک نگاه :

به طور کلی  Medical Tourism یا گردشگری سلامت، سفر به خارج از کشور برای به دست آوردن درمان های پزشکی ، زیبایی یا دندان پزشکی در یک کشور دیگر است. طی پنج سال گذشته ، بسیاری از آژانس های مسافرتی متخصص در جهانگردی پزشکی بسته هایی را به افرادی که می خواهند در خارج از کشور درمان های پزشکی خود را انجام دهند ، ارائه می دهند..

زمینه های متداول برای مقاصد گردشگری پزشکی عبارتند از:

  • جراحی پلاستیک
  • جراحی مغز و اعصاب
  • درمان سرطان
  • چشم پزشکی (ترمیم بینایی)
  • پیوند شناسی (پیوند اندام ها و بافت ها)

tourism

مزایای گردشگری پزشکی:

مقرون به صرفه بودن

برای فردی که به خدمات بهداشتی و زیبایی علاقه مند است ، هزینه عامل اصلی در تصمیم گیری برای دریافت مراقبت های پزشکی در خارج از کشور است.بسیاری از بیماران به گردشگری پزشکی روی می آورند زیرا می خواهند عمل های جراحی در سایر کشورها با هزینه نسبتاً کم و بدون تاخیر و دردسر برای قرار گرفتن در لیست انتظار انجام دهند .در نتیجه بین 30 تا 80 درصد مبلغی  که در کشور خود برای درمان بیماری می پردازند را پس انداز می کنند.

بهداشت و درمان با کیفیت بالا

بسیاری از پزشکان و جراحانی که خدمات درمانی را به بیماران بین المللی ارائه می دهند آموزش دیده و دارای گواهینامه هستند.

خدمات فوری

یکی دیگر از مزایای گردشگری پزشکی ، دسترسی فوری به خدمات بهداشتی است. برای کسانی که از کشورهایی با سیستم های بهداشت عمومی آمده اند ، گردشگری پزشکی این فرصت را به آنها می دهد تا در لیست اولویت قرار بگیرند. هنگام پرداختن به امور بهداشتی ، انتظار همیشه یک گزینه نیست.

خدمات پرواز و ارتباطات بهبود یافته

بیشتر مراحل انجام شده در خارج از کشور می تواند از طریق اینترنت یا از طریق تلفن برنامه ریزی شود. مردم از انعطاف پذیری برای رزرو پرواز و برنامه ریزی راحت از خانه ی خود برای مراحل جراحی برخوردار هستند. تنها زمانی فرد مجبور است خانه خود را ترک کند ، روز یا هفته جراحی است.

فرصت های سفر

حتی اگر گردشگری پزشکی در مورد دریافت مراقبت های پزشکی باشد ، یک مزیت جانبی گردشگری پزشکی داشتن فرصت سفر به کشور دیگری است. برای برخی از گردشگران پزشکی ، به ویژه کسانی که به دنبال مراقبت از دندان ، مراقبت های آرایشی و بهداشتی هستند ، این افراد می توانند علاوه بر دریافت خدمات بهداشتی ارزان تر ، از فرصت سفر به خارج از کشور نیز لذت ببرند.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

tourism

اطلاعات تماس

آدرس: اصفهان- خيابان توحيد جنوبي - چهار راه پليس - مجتمع ژيوار - طبقه دوم
031-31312355
0098-9134336787

مکان مطب روی نقشه